lørdag 25. april 2009

Winner av Pk Hunder Invitational!!!!!!!
I dag skulle vi kjøre semifinale, på PK Hunder Invitaional.
Fra semifinalen gikk det 5 vidre til finalen.
Jeg satte noe sw 10ere med seat belt og 10 nose mute.
Etter semin lå jeg på 1 plass, super stoka på det.

Så var det finale.
Det var 3 hopp 2 teller.
Første hoppet satte jeg en svær Sw 10 seat belt.
Andre hoppet satte jeg 10 nose mute.
Tredje hoppet tryna jeg på en 10er som skulle vært en 12er.

Jeg var litt usikker på om jeg skulle vinne, men jeg viste at jeg hadde gjort mitt beste.
Kl 16.00 skulle det skje, da var det premiutdeling.
De ropte opp Første og Ander plassene.
Det var sykt spenene, så sa de ¨Andre plass Halvar Thon!!!¨han fikk 10 000 Norske kroner og var super happy!! Stoka på Halvar sine veiene.
Så roppte de opp¨å vinneren av Pk Hunder er...... Gaute Silseth!!!!!! Å jeg var super stoka.
Sprang opp og mot tok mine 25 000 Norks kroner.
Jeg er super Stoka på og vinne!!!!!!
(Da blei det USA tur til neste år å :P)

3 kommentarer:

  1. Grattis med sier Gaute!

    Andy

    HP

    SvarSlett
  2. Hva slags klær brukte du på Lørdag... HAr litt film FF vil ha!
    Send svar til roger.hjelmstadstuen@gmail.com

    SvarSlett