torsdag 2. april 2009

Åre- Swedish open!
Nå er jeg i Åre for og kjøre Swesish Open.
Jeg var utrolig impulsiv sisste dagen i Trysil, Klokka 12 fannt jeg ut at jeg skulle dra til Åre.
Så da satte jeg i Taxien klokka 3 på vei til Elverum.
Fra Elverum tok vi Røros banen opp til Tr.heim.
Sisste biten vart med Bil, kom frem klokka 00.30.
Da var det rett i seng, jeg sto opp klokka 8.00.

Konkuransen startet 09.30.
Vi startet og kjøre konken ganske rolig og økte etter vært.
Det var et Jam format som varte til klokka 2.
Etter det var det finale med 2 hopp og beste hoppet tellte.

Jeg gikk vidre til finalen, det var 13 stykker som gikk vidre til finalen.
Jeg gikk vidre til finalen fordi jeg kjørte stødig og stil fult.
Men i finalen holdt det ikke bare og kjøre safe.
Da måtte jeg kjøre litt harere, jeg tok sw bio 10 mute i finalen.
Jeg satte det begge gangene, men jeg fikk ikke stompa landingene helt som jeg ville.
Men stoka på frido og Steffen Hamre's veiene, fordi de tok gikk vidre til JOI.
Håper de klarer og gjøre en bra Jobb!!!

Jeg var Stoka på en Åre tur!!

Nå er jeg på vei til bake til Oppdal, for og få med meg en dag på skolen før påske ferien.
Så får jeg se hva som skjer i påske ferien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar