mandag 20. april 2009

Til bake i Oppdal

Etter de siste dagen på Andreas Håtveit’s invitational dro jeg på NM på Beitostølen.
Det var en bra park der, det var mange kule Jibs der og vi koste oss og filmet litt.
For meg gikk NM rett i do, jeg kvalifiserte meg til finale i Big Air og Slopestyle.
Men i finalene gikk ikke alt som det skulle, eller ikke noe gikk som det skulle.
I Big Airen Falt jeg på begge forsøkene, og i Slopestylen fikk jeg et greit første run men i andre runden var det fall på en double cork 12.
Med det var dagen min nesten ødelagt, men det var reddet av en invitasjon til Helly Hansen invitaional som jeg er super stoka på!

Dagen var fullkommen da Jeg var invitert på kvelds shot med Daniel Tangs og en gjeng Jibbere. Vi hadde en super kul shot, Daniel fikk bra bilder som han var stoka på og da var vi og stoka for og få bilder. I alt vart det en god dag til slutt!

Det kommer mer etter vert fra Beito og Andreas!
Det kommer også noe fra Helly ganske sikkert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar