lørdag 11. april 2009

2 plass i Sport Exstrem Big Air!!

På lang Fredag var det duket for Sport Exstrem Big Air i Oppdal!
Det var en morsom konkuranse, nivået var ganske høyt nivå på kjøringen.
Det var en Snowbord klasse og en ski klasse.

Formatet til konkuransen:
Det var en kvalik jam på 2 timer, de 5 som kjørte best under kvaliken går vidre til finalen.
Finalen består av 3 hopp og beste teller.

Finalister:
I finalen i ski klassen var det Gaute Silseth (meg), Espen bergh, Vebjørn, Vegard Øye og Gaute Håker.
Alle kjørte kjempe bra i finalen.

Mine 3 hopp:
Hopp 1. Da tok jeg en switch 1080 mute grab.
Hopp 2. Switch 1080 mute som var litt bedre en den i hopp en.
Hopp 3. Switch 1260, jeg bommet litt på mute graben men lanna bra.

Med det fikk jeg en 2 plass, det var Espen berg på 1 plass og Vebjørn Svorkmo på 3 plass.

Jeg trodde jeg selv vannt men det gjorde jeg ikke, det vart en liten demper for min del.
Men jeg var utrolig stoka på at Espen vannt, og at Vebjørn kom på 3.
Fordi det er de 2 jeg liker og stå på ski med, og da blir jeg stoka da hele gjengen gjør det bra.

Nå er jeg på vei til Andreas Håtveit's invitational.
det vil komme mer om det snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar