lørdag 21. mars 2009

Kvalifiserte ikke!!
Jeg voknet opp på morgenen med en god følelse i magen, om at dette skulle gå.
Så kom vi oss oppi til treningen.
Etter den var jeg helt sikker på at det skulle gå.
Men det var dårlig med fart (p.g.a mot vind).
Men jeg satte runnet midt i begge rundene.

Jeg tok: sw2 på og 2 av på boxen, så tok jeg sideflip i en pipe veggen til air to faky, til sw 9 tail til 9 tail til sw 7 mute på siste hoppet.

Det som må være grunnen til at jeg ikke gikk videre er at jeg ikke tok unatural spinns. men det var noen folk som tok 5 i runnet sitt og gikk videre, og opp til flere 5ere.
Men men sattser på og gjøre det bedre til neste gang.

Men jeg er SYKT STOKA på at Tomas Dølplads kom på 3 plass og Elvis harsheim kom på 10 plass, det var fortjent. Begge kjørte kjempe bra alle dagene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar