torsdag 26. mars 2009

Da er jeg på vei til Sweet Rumble
Da er jeg pakket og klar, for og dra ned til Trysil.
Det vart ikke lange turen hjem før jeg måtte dra igjen.
Men jeg synes det er topp og reise. Men det er litt kjipt og pakke fordi det er alltid lett og glømme ting når man er litt stressa. Men det går som regel bra.



Her ser der haugen med klær som skal ned i baggen, det ser kanskje ikke så mye ut men det var en god del. Det er viktig og huske alle mulige ladere og hjelm og ryggplate.
Da er man som regel reddet.


Jeg fikk svi i European open fordi jeg ikke preppet skia, på grunn av det fikk jeg litt lite fart i løypa. Men nå er jeg blitt litt mer rutinert, så nå har jeg preppa skia og skal ha med preppe utstyret nedover.

2 dobbel sider på 2 dager!! Stoka!!
Denne uka har jeg fått 2 dobbel sider i 2 aviser, det var i Adressavisa og i Opp.
Det er jeg utrolig stoka på.

Her se du begge sammtidig.


Her ser du artiklen fra Adressavisa.


Her har du artikklen fra Opp avisa!!

Så kommer jeg sikket ut med noe nytt fra Trysil ganske snart så ta en tur innom og se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar