søndag 22. mars 2009

Fra Laax til Oppdal

Jeg reiste fra Laax til Oppdal i løpet av i går og natten.
Kom til Oppdal 05.50 i mårrest.
Dro rett hjem og preppet ski og fikk noen timer søvn, før jeg dro opp i bakken.
Det var den beste parken jeg har sett i Oppdal noen sinne.
Hoppene var helt magisk bra og utrolig bra vær.
Så det var epic!!

Konkuranse skulle det også være, var litt stoka på det.
Det var jam i 2 timer før det var utdelt 15\20 finale plasser.
Jeg gikk til finalen med godt mot.
Jeg prøvde mage ganger på min double cork 12, men det gikk ikke så utrolig bra.
Var nære et par ganger men ikke helt der den skulle ha vært.

Resultatet vart:
1 Espen Bergh
2Alexsander Aurdal
3 Gaute Silseth

Det var utrolig høyt nivå i konkuransen.
vi fikk en trippel flip av Oskar Pedersen.
Der var utrolig sykt, men jeg syns det er og dra den litt langt.

Så neste helg drar jeg og Espen ned til Sweet rumble for og forsvare Oppdal!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar