lørdag 3. januar 2009

Pow dag i Oppdal

Det hadde kommet en god del snø over natten her i Oppdal, og samtidig hadde det blåst en del så somme plasser var det sykt mye snø. snøen var utrolig lett og god å kjøre i.
Vi fikk satt noen fine linjer og fikk droppa en del. vi var sykt stoka hele dagen!!
Vi fikk tatt noe kule bilder av den episke dagen.
Her kan du se at det er ikke direkte lite snø her i Oppdal.
Dere vil vel tro jeg står på knær på dette bilde, men det er ikke til fellet her står jeg med strake bein.

Her ser dere en stoka gjeng i pudderen!!

Her ser du Martin Aspen mellom trerene.
kaver seg frem i Pudderen.

Alle trnger en god pause!!
De 2 linjene til venstre i bildet, var det jeg som tok.
Den helt lit venstre var det første forsøket, den lanna jeg ikke.
Men det som er til høyre av de 2 sticka jeg bra.


Her ser du en linje jeg sticka gaske bra.
Jeg kjørte på skrå ned fra toppen og dropet litt oven for isen.

1 kommentar: