tirsdag 6. januar 2009


Da er turen over dammen over
Vi var en gjeng på 4 fra Oppdal vgs som tok fly fra Gardemoen.
Der møtte en gjeng på 4 fra NTG, så da vart vi en ganske stor gjeng som dro over til USA.
Turen tok til sammen 30 timer fra Oppdal til Frisco, så vi er en sliten gjeng som ligger i Frisco nå. Jeg tok noen bilder på turen.
Her kan du se noen av de.
Her sitter jeg i bilen kl.4.
Fikke ikke til og sove så mye på bil turen heller.
Her fikser gjengen biletene til USA.
Det gikk smerte fritt for alle uten at meg seff.
Men det fikset seg etter vær.

Her ser du standaren! Men i fårt tilfelle så har det ikke noe og si. Fordi vi drar jo ikke til USA for og Fly, vi er her for og stå på ski.

Så starter ventingen, det er en del venting på og kommer seg til USA. Men det er værd det, lover dere!!



Flyet vårt.

Vi reiste med KLM i Europa og så reiste vi med Northwestern Airlines.

Da ankom vi USA, bilde er litt dårlig siden det var så mørkt og det er tatt fra flyet. Jeg syns det var et kult bilde.

1 kommentar:

  1. åååh, dritt unger! jeg vil også til USA :) men kos dere gutter.
    klem

    SvarSlett