torsdag 8. januar 2009

Noe fra de første dagene.
De første dagene har vært helt utrolige.
Vi har gått fra 40 cm pow til helt blå himmel og den beste park dagen på lenge.
Vi har vært i 2 skisenter (Breck og Keystone).
Hele gjengen har hatt en voldsom utvikling.


Her er utsikten fra rommet vårt.
Vi våknet til en helt unik dag, det er ikke allt for ofte du har de her.
Det bruker som oftest og være en del vind, men denne dagen var et unntak.
Det var en helt rå dag.

Her er ny skiene mine.
Jeg ver litt skeptisk til de i førsetn forde de var 8 cm høyere en meg.
Men etter et par dager så jeg ikke på det som en hindring, det vart bare posetivt.
De er utrolig stødig og det er digg da du skal kjøre på de største hoppene.
Det er også en utrolig leken og morsom ski.


Her ser du senge kameratene.
Sigurd Sæter til høyre og Øystein Ivarsen.

Her en jeg (Gaute Silseth) til høyre og Espen Bergh.
Vi sitter og venter på bussen som skulle kjøre oss til Keystone.


Her ser du den legendariske parken i Keystone(Area 51).
Parken var helt utrolig bra.
Du hadde utrolig god heng time på hoppene, så flere av oss satte for eksempel Sw 1080.


Her ser du gutta på handletur.
Det er viktig og chillen etter en lang dag i bakken.

Her ser du hvor vi henger og kveldene for og få myket opp kroppen etter en hard dag i bakken.
Det er utrolig deilig og sette seg ned og strekke ut litt.
Sånn at vi er klare til neste dag.

2 kommentarer:

  1. Haha, epic blogg gaute!

    Så sykt fett ut der, sponset av atomic nå eller?

    SvarSlett
  2. Håper dere koser dere. Ta med noe fin hjem til mor da!

    Elinor

    SvarSlett