tirsdag 17. november 2009

Landslags Sammling.


Fredag.
Jeg dro nedover fra oppdal på fredags etter middag, det var jeg , pappa (Svein Silseth), Espen Bergh og Ove Tore Berg (Pappaen til Espen). Så det vart mer eller mindre en far og sønn tur på oss begge. Vi kjørte i rundt 5 til 6 timer før vi kom frem til Hotelet, da var det godt og hoppe til sengs. Det var ikke så lett og sove fordi jeg var spennt på hva som skulle skje neste dag. Men jeg fikk til slutt sove.

Lørdag:
Klokken 07.30 sto jeg opp hadde ikke på alarm så var tydlig vis stoka på hva som skulle skje, jeg hoppet rett i dusjen og så spiste vi frokost sammen. Så satte jeg meg ned på Pcen og chillet et par timer. Så rundt 11.00 dro vi fra hotellet, opp til Heminhallen der vi skulle ha sammlimgen. Da fikk vi info om hvordan det skulle være fremover. Så hadde vi en fin oppvarning med litt bøying og strekking sånn at vi skulle forbrede koppen på litt trampoline hopping. Det var organisert sånn at vi hadde 3 poster, der 2 av de var turntrampo og en var koordinasjon og stabilinserin. Vi var i hallen fra 12 til 16, vi var utrolig sliten da vi var ferdig i hallen. Etter det dro Jeg ned på Atomic kontoret og hilset på de og fikk se du trolig fine lokalne de hadde og fikk sett noe av det nye utstyret. Så dro vi til Hotelet og spiste mat og så litt på tv’en før vi hoppet til sengs igjen.

Søndag:
Vi stod opp i samme tid sånn at vi hadde god tid til vi skulle dra. Vi var i samme tid oppe med Heminghallen ca: 12, og vi hold på til klokka 16.00. vi hadde de samme øvelsene uten om den koordinasjons delen, den var byttet ut med mer mage og rygg og stabliseringen rundt der. Da klokken slo 16.00 ville vi egentlig ikke dra men vi måtte dra for de det var en lang vei hjem. Så vi startet og kjøre og det sånn ca like lang tid som turen nedover. Jeg vil bare si at Pappa gjorde meg en kjeme tjeneste med og kjøre meg opp og nedover så Jeg setter utolig stor pris på at han gjoder det. Å han gjør meg utrlig stolt med sitt engarsjemang, vist alle hadde hatt en pappa som han hadde alle hatt en super pappa!!






















Bilder er av Peter Gølersen. 1000 takk for bildene!

Det kommer en oppdatering i løpet av helgen fra King Of Style i Stockholm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar