mandag 23. november 2009

King of style


Torsdag

Jeg dro ned på torsdag formiddag ned til Gardermoen, der satte jeg inn bagene mine på sånn plass der det går an og oppbevare bagene dine. Så dro jeg rett til Oslo for og besøke noen venner og prate med noen sponsorer. Så tok jeg flytoget tilbake til Gardermoen, Da dro jeg til hotell rommet mitt. Det var et utrolig bra hotell rom, der tok jeg kvelden.

Fredag

Våknet klokken 9, så dro jeg ned for og spise en god frokost. Der etter tok jeg en shuttel inn til flyplassen, fikk ordnet med bagasjen og sjekket inn på flyet. Så møtte jeg Pål Gulliksen , Pk Hunder og Klaus Finne før vi gikk til gaten. Vi hoppet om bord i flyet klokken 13.40 flyturen varte 50 min, så landet vi i Stockholm og etter vi fikk bagasjen tok vi en taxi til hotellet. Der fikk vi meld fra om at vi hadde kommet. Jeg bodde på rom med Oscar Harlaut og Kim Boberg, de var utrolig kule og være med. Så dro vi til stadion for og trene, men etter om og men så vart det ikke trening. Vi dro til bake til hotellet og tok kvelden.

Lørdag

Alarmen ringte klokken 06.30, hoppet opp av sengen og kledde på meg og spiste frokost. Bussen dro klokken 07.40 til stadion, da vi kom frem til stadion fikk vi beskjed om at det ikke ble trening før 10. Etter på fikk vi vite at det vart bare 2 trenings hopp, og 2 kvallik hopp der det 1 telte. Så jeg prøvde double cork 12 men det gikk ikke så 4 forsøket gikk det nesten landet på beina men falt etter vært. Men nesten er ikke bra nok, så jeg kvalifiserte ikke. Så var vi dere hele dage til klokken 9 om kvelden, den glade vinner ble Andreas Håtveit og på andre plass Phil casabon så på 3 Sammy Carlson. Så dor vi hjem og spiste litt mat før vi tok kvelden.

Søndag
Våknet rundt klokken 10 og tok taxi inn til flyplassen og fikk ordnett med alt utstyret og så gikk flyet 13.40 . Da jeg landet på Gardermoen tok jeg tog videre til Oppdal det tok 5 timer. Kom hjem klokken 21.00 etter en utrolig lang dag digg og være hjemme igjen.

Her har dere en edit fra Konkuransen.
http://vimeo.com/7731308


Kommer oppdatering fra landslags samling Igjen, tror jeg drar ned til Oslo igjen for og være med på landslags samling. Så føl med, det kan komme noen oppdateringer i løpet av denne uken også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar