fredag 21. mai 2010

Golf og Bowling!

I dag dro vi på golfbanen der vi hadde noen konkurranser oss i mellom.
Det var mage sure gutter da gutten som nesten aldri hadde spilt golf før vant neste alle konkurransene. Det ble med andre ord meg, jeg fikk da i premie 12 halv litere med brus. ikke at det er så positivt for tennene mine da:P
Men det er utrolig moro og gjøre det bar, i alle fall når du er så dårlig taper som det jeg er. Men etter et par konker på golfbanen dro vi over til bowlingen, der gikk det ikke så bra for mitt vedkommende. Jeg vant ikke med andre ord, det var det Robin som gjorde og når han vinner uttrykker han stor glede og gledes rop. Vi har hatt en super kveld!!


Jeg steker på Golfbanen og lever livet som det skal leves!



Jeg og Kim-Arve Fjærem



Robin og John Lyng chillern på Golfbanen! Robin til venstre.



Jeg chillern på Bowlingen!



Når jeg kom på Bowlingen fant jeg Verdens styggeste sko! eller hva?


/>




Gjerne legg igjen en kommentar det setter jeg stor pris på!!:)

1 kommentar: