mandag 12. oktober 2009

Saas Fee

Turen ned til Saas Fee gikk ganske for, når jeg hadde så bra selskap som Gabriel Gallardo!
Vi chillan med masse GANGSTA rap og beat boxing.
Jeg hadde reist et par dager i før ned til Lillehammer for og chille litt der. Vi dro fra Lillehammer klokken 12 på søndag og an kom Saas Fee klokken 00.15 på mandag, så vi brukte litt i over kant av 12 timer på reisen.
Men det er utrolig morsomt og komme til Saas Fee, det er en utrolig fint sted og mye som kan oppleves.

Mandag!
Jeg våknet av at et flygende ekorn hoppet på meg og det var Gabs, som roppte at jeg måtte stå opp. Jeg fikk nesten hjerte stanse der jeg lå, så spurte jeg hva klokken var og da svaret Gabs ``Klokka er 07.30`` jeg tenkte bare NEI!!! Er det frokost nå. Så jeg fikk på meg klærne og gikk ned for og spise mat, maten var ikke helt uber digg men funka. Så gikk jeg opp for og kle på meg, var super stoka. Endelig skulle ta på meg ski støvlene kom det en ape i døra og sa at det ikke vart ski i dag p.g.a. snø storm. Jeg ble selvfølgelig skuffet, jeg var jo bare helt klar for og stå på ski og chille. Men da måtte jeg bare av med alle ski klærne igjen, og gikk på pc-en min for og skrive opp vikle triks jeg skal ta her når jeg er i Saas Fee. Så nå sitter jeg her og skriver dette blogginnlegget, jeg håper bare på bedre vær i morgen.
Kommer med flere innlegg i løpet av uka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar