lørdag 21. februar 2009

Jib Academy
Nå har jeg vært med på en uke med Salomon Jib Academy.
Vi har hatt en kjempe fin uke.
Den startet på Hafjell så stanset i Varingskollen.

Hafjell
Det var første stopen jeg var med på.
Det hadde tirligere vært på Oppdal, der hadde det ikke vært så allt forhøyt nivå blandt kjørerne.
Det var ganske bra nivå blandt kjørerne på Hafjell.
Parken var ganske bra, men det var litt flate landinger på Hoppene.
Jeg var nervøs fordi det var min første dag som coach.
Men det gikk som det suste det, jeg og kidsa hadde en fin dag i bakken.
Beito
Jeg var litt skeptisk før vi kom til Beito, fordi jeg hadde fått for meg at det var en bort blåst park oppe på fjellet. Men det var feil, parken var helt super etter det utgangs ponktet de hadde.
De hadde 3 hopp i en fin linje som var passe store. Så hadde de noen kjempe fine rail linjer.
Vi så på det som Norges svar på Keystone.
Vi hadde 2 fine leiligheter, å vi hadde mye morra på Beito.
Vi hadde en fri dag som vi kjørte ski på dagen så trente vi, så vart det en super morsom kvelds kjøring.

På konkuranse dagen hadde vi helt blå himmel og snille blie barn.
Så vi hadde en super dag og det var mye bra kjøring.
Kongsberg
Ikke så mye og snakke om det!!!
Varingskollen
Dette er finale dagen!
Det vart en brå start på dagen, vi var oppe av seng 6.30.
Så kom vi oss opp i bakken etter litt om og men, men det gikk utrolig bra.
Vi fikk igang treningen, og så raskt at det kom til og bli et bra nivå.
Etter litt pølse og pause var 8 spente gutter klare for finalen.
Det var ikke lett og dømme finalen fordi det var så utrolig likt nivå.
Å det var utrolig høyt nivå. så formatet var 4 run og 1 run teller.
Det var mage som satte run på run.
Så det var utrolig likt når vi skulle sumere opp og finne ut de 4 beste.
Å det vart.
Winner: Vebjørn Svorkmo
2pl:Felix Usterud
3pl:Henrik Steinslien
4pl:Jens Gunhildrud
Det blir en bra gjeng som drar til Frankrike for og representere Norge.
Så det skal Vebjørn også gjøre i verdensfinalen i USA i Mammoth.
Jeg vil ønske hele gjengen lykke til!!!!!!!!!!!!.
Grynerløkka
Jeg og Steffen hamre var og shreda rails på løkka for første gang.
Det var utrolig morro, Steffen satte noen fete triks på den 20 meter lange baren.
Jeg satte sw 2- 2 av på den baren.
Vi fikk tatt noen bilder og filma litt.
Det var utrolig fett, anbefaler og ta en tur dit.
Her er et klip fra løkka!!
Meg!

Her er et klip av Steffen.!!

Det var super kult!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar